NyitólapRegisztrációBelépés
Hack & Slash stílusú xBox360-as játékok oldala
Leírások, vélemények, képek ...
Üdvözöllek Vendég | RSS
Honlap-menü

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Belépés

Keresés
X - Blades borító Fejlesztő : Gaijin Entertainment
Kiadó : SouthPeak Interactive
Megjelenés : 2009. február 10.
Játék típusa : Akció
Multiplayer : Nincs

Az X - Blades az anime rajzfilmek képi világára jellemző grafikával készült, és Ayumi-t egy lenge öltözetű kincsvadász lányt alakítunk. Feladatunk különböző mágikus tárgyak megszerzése, miközben megszámlálhatatlan ellenféllel kell végeznünk.
Az anime stílusú, hack and slash típusú játékok hagyományosan a japán, és a keleti országok jellegzetes játéka, Európában kisebb rajongói táborral rendelkeznek. Ezért is érdekes ez a játék, hiszen Európában is megjelent.

Fegyverként kardokat, pisztolyokat, és mágikus varázslatokat vethetünk be ellenfeleink legyőzéséhez. Ezek fejleszthetőek, és kell is fejleszteni, hogy a későbbi ellenfeleket és főellenfeleket le tudjuk győzni. A fejlesztéseket a legyőzött ellenfelkből szerzett lelkekért kapott tapasztalati pontokért vásárolhatjuk meg. A tapasztalati pontokat más lényeges dologra is használhatjuk. Életerőnket és varázslati erőnket egy-egy sáv jelzi. Ha ezek fogyóban vannak akkor tapasztalati pontokat használva vásárolhatunk, hogy ezeket visszatöltsük. Minden egyes vásárlásnál növekszik ezeknek az ára, és hogy milyen ütemben az attól függ milyen nehézségi szinten játszunk a játékkal. Easyn nagyon olcsón hozzájuthatunk, de Hard fokozaton minden következő vásárlás duplája lesz, mint az előtte lévő. Így érdemes inkább későbbre tartogatni amikor tényleg szükség lesz életerőnk feltöltésére..

A hacrendszeréről nem sokat lehet elmondani. Két karddal és két lőfegyverrel rendelkezünk amiket fejleszthetünk. Ezeket egészíthetjük ki mágikus varázslattal. Előre haladásunk abból áll, hogy egyik helyszínről megyünk a másik helyszínre és mindenkit akit ott találunk lemészárolunk. Ezt mindenféle képpen meg kell tennünk mert egyébként nem tudunk tovább jutni. Visszafelé vissza tudunk menni, de ezzel óvatosan, mert ha újra elindulunk előre akkor a félbe hagyott pályát kezdhetjük elölről. Így változatosságot nem igazán találhatunk. Lehet, hogy ezért is kapott Ayumi lenge öltözetet? Ellensúlyozandó a nem éppen változatos helyszíneket. Egy idő után ugyanis azt vesszük észre, hogy itt már jártunk.
Néhány pálya után álltalában találkozunk egy-egy főellenféllel.

Ellenfelekből több félével is fogunk találkozni a játék elején. A kisebb ellenfelek legyőzéséhez nem sok tudás szüksés, csak irtani és irtani kell őket a két karddal és a két fegyverrel. Ha már végképp nem bírjuk az iramot akkor bevethetünk némi varázslatot. A főelenfelekre is ugyanez igaz, azzal a különbséggel hogy itt már jóval több varázslatra leszz szükségünk. Főleg akkor amikor a főellenfelekkel együtt számtalan kisebb ellenfél is ránk támad. Sajnos a vége felé már nem fogunk új ellenfelekkel találkozni, hanem ismétlődni fognak.

Az ellenfelek pusztítása közben gyűjtögetésre is van lehetőség. Találunk paralelogramma alakú ikonokat amikből tapasztalati pontokat szerezhetünk, Ebből két féle színű létezik, attól függően, hogy mennyi pontot nyerhetünk belőle. Valamint törött ereklyéket.
Azonban érdemes a környezetünkben lévő korsókat, szobrokat is törni, mert szintén tapasztalati pont a jutalmunk.

A grafika sajnos nem a legjobb, messze elmarad a konkurens játékok garafikájától. Maga Ayumi is elég elnagyolt, mintha nem szántak volna elég időt a kidolgozására. És ez jellemző az egyszerű ellenfelekre és a főellenfelekre is. A mozgásuk meg sem közelíti a valóságot, mintha egy dobozt mozgatnánk ide oda. A legtöbb helyszínre szintén igaz az előbbi megállapodás, de itt már találkozhatunk egy-egy komolyabban elkészített épület elemmel, helyszínnel.

A zenéjéről, a párbeszédek hangzásáról sem lehet sokat elmondani. Egységes vélemény ennél a játéknál sincsen. Lesznek olyanok akiknek tetszeni fog, és lesznek olyanok akiknek nem. A zenék harcok közepette pergősek, a harc végeztével pedig átváltanak egy kissé lágyabb stílusra, igazodva a helyzethez. Ha valakit zavar a játék zenéje, akkor ki lehet kapcsolni, de nem hiszem hogy sokan teszik, mert zene nélkül teljesen élvezhetetlen. Ráadásul egyes ellenfelek hangját sem lehet hallani, így nem is tudunk felkészülni a támadásaikra.

Ennyi rossz után pedig jöjjön valami jó is. Karakterünk irányítása viszont elég jól sikerült, nem sok panaszt találni. Szépen mozog az irányításunknak megfelelően. Ráadásul a kamera nézetét is jól belőtték. Itt azonban már találkozhatunk egy-két hibával, de szerencsére ez csak extrém helyzetekben jön elő.

A leírás összefoglalva elég borzasztóan hat, ha figyelembe vesszük a konkurens stílusú játékokat (DMC4, God of War). Azonban aki nem szeretne gondolkodni, és nem zavarják a grafika hiányosságai, és csak ellenfelek tucatjait szeretné irtani annak jó szórakozást nyújthat.
Az achievementek megszerzése nem sok gondot fog okozni. A játék ugyan néhol nehéz, de nem az összetettségétől, hanem az özönlő ellenfelekkel nem tudunk lépést tartani. Ettől függetlenül a pályák teljesíthetőek, de nem mindegyik elsőre. Ezeknél besígíthetünk egy kis varázslattal. Találunk néhány achievementet amitől megijedhetünk, de nem vészesek. pld. gyűjts össze 50 millió lelket. Mire végigjátszuk az összes nehézségi szintet már a közelében is járunk, ha bele számítjuk azt a néhány elhalálozást amit biztos, hogy el fogunk szenvedni. A játék újra játszásánál, és néhány achievement megszerzésénél nem a nehézség fog ellenünk szólni, hanem az, hogy van-e kedvünk újra játszani másodszor vagy harmadszor is a játékot.

 
Vélemények
----------------------------------------
Negatív Pozitív
"...Ez a játék szörnyen nehéz. vagy trilliónyi szörnyet kell legyúrni mire eljutsz a végéig és legalább hatásosabb lenne a kard, de szinte fabatkát sem ér vagy 1 percig kell szabdalni míg kinyúvad, Boss ok ellen meg nem is jó csak varázsolni lehet, és HOL A VÉDEKEZÉS????..."
----------------------------------------
"Egész pofás játék, de kétlem hogy 2009-ben olyan nagyot lehetne vele kaszálni."
----------------------------------------
"Az eddig értékelések alapján olyan lett, mint vártam, középszerű, agyatlan mészárlás, ami azért kikapcsolódásra egészen ideális."
----------------------------------------
"Kritikán aluli, borzalmas, rettenetes."
----------------------------------------
"Ebben a játékban csak ahrcolni kell aréna méretű pályákon és kész. Semmi kalandelem, semmi komolyabb platformtéma, egyes-egyedül csak a harc van, ami meg elég gyenge plussz az ellenfelek felhozatala se valami érdekfeszítő. Én ezt a játékot nagyon nem ajánlom senkinek, max. akkor ha túl hytech neki a DMC, Castlevania, NG sorozat és valami ócska, primitív cuccot akar, amiben csak harcolni lehet, semmi mást. "
----------------------------------------
"...Remek egy játék. Igen mindenkinek igaza van a szörnyek halomjával özönlenek rád és csak nyirbálod őket..."
----------------------------------------
"Nekem konkrétan semmi bajom nem volt vele. Nekem nagyon tetszett. Nem tudom miért ócsárolja mindenki ennyire. Szerintem szép, és játszható, főleg az tetszik benne, hogy gyors a játékmenet."
----------------------------------------
"Remek egy játék, nem váltja meg a világot de hozza a színvonalat. Már végig vittem mindkét végét sikerült előhoznom a jó végnél az a fontos hogy még a játék legelején nem szabad sötét varázslatokat megvenni és akkor jó vége lessz a sztorinak. /egyébként meg kell jegyeznem nem valami eredeti a sztori/
A grafika meg egyszerűen kiváló."

----------------------------------------
"Ami bejött benne:
-a grafika tényleg szép, bár a karakterek lehetnének kicsit kidolgozottabbak
-a zene általában jó pörgős ami illik a játékmenethez
-a főhősnő nagyon kawaii (gyengébbek kedvéért: cuki), amúgy is szeretem ezt a mangást stílust
-az irányítás egész jó, a spellek könnyen elérhetőek...

...és ami nem:
-a történet elég tré, a világ megmentését a sötétségtől már láttuk milliószor
-rövid és unalmas pályák, mindegyiken csak ütjük vágjuk a szörnyeket amíg jönnek majd Győzelem! és mehetünk kövire
-a magyar fordítás sztem hagy egy kis kívánnivalót maga után
-az animációk kicsit hiányosak, pl az ugrás nem sikerült valami szépre

Összeségében nem egy rossz játék. Hétvégén egy kis stresszlevezetésre abszolút alkalmas. És ne is várjunk sztem tőle többet, történetet, érdekes párbezsédeket, átvezetőket. Ez a játék az agyatlan hentelésről szól egy szexi kiscsajjal."

----------------------------------------

 

Achievementek

Easy walk
Teljesítsd a játékot Easy nehézségi szinten (10)

Everyday business
Teljesítsd a játékot Normal nehézségi szinten (20)
Tough fight
Teljesítsd a játékot Hard nehézségi szinten (30)
Sorry, are you OK?
Öld meg az első szörnyet (10)
Annoying fly
Ölj meg egy szörnyet a levegőben a pengéiddel (10)
Take that!
Hajtsd végre az első kombózást (10)
Can't touch me
Teljesítsd a pályát életerő-veszteség nélkül (40)
Can you EVER touch me?
Teljesíts két pályát életerő-veszteség nélkül (60)
Flawless victory
Nyerj meg egy boss-harcot életerő-veszteség nélkül (50)
Magic woman
Teljesíts egy pályát csak mágia-használattal (40)
Being good is easy *
Játszd végig a játékot „jó” befejezéssel Easy nehézségi szinten (20)
Good girl *
Játszd végig a játékot „jó” befejezéssel Normal nehézségi szinten (30)
It's hard to be good girl *
Játszd végig a játékot "jó" befejezéssel Hard nehézségi szinten (50)
Servant of the Dark
Tanuld meg az összes Dark mágiát (10)
Light adept
Tanuld meg az összes Light mágiát (10)
Finish him
Győzd le a Dark One-t a Dark Temple-ben (50)
Counter impossible
Csinálj IMPOSSIBLE találati arányt (30)
Dark side
Alakulj át először Dark formába (20)
Light side
Alakulj át először Light formába (20)
Lock and load
Fejleszd fel minden fegyverkezelési képességed (50)
Let's go shopping
Szerezz meg minden tárgyat legalább egyszer (30)
Nice silver thingie
Szerezz meg 3 ezüst műkincsdarabot (20)
Nice gold thingle
Szerezz meg 3 arany műkincsdarabot (20)
Nice ruby thingle
Szerezz meg 3 rubin műkincsdarabot (20)
Shooting master
Fejleszd fel a Shooting képességeidet a maximumra (20)
Melee master
Fejleszd fel a Melee képességeidet a maximumra (20)
Airstrike master
Fejleszd fel az Airstrike képességeidet a maximumra (20)
Master of all skills
Fejleszd fel a Shooting, Airstrike és Melee képességeidet a maximumra (50)
Unbelievable metabolism
Fejleszd az életerő-regenerálódási képességedet a maximumra (20)
I'm so special
Tanuld meg az összes különleges formába fejlődést (20)
Monster hunter
Ölj meg 100 szörnyet (10)
Monster killer
Ölj meg 1000 szörnyet (20)
Famous monster eliminator
Ölj meg 10 000 szörnyet (50)
Soul collector
Gyűjts össze 5 000 lelket (10)
Great soul collector
Gyűjts össze 50 000 lelket (20)
Epic soul collector
Gyűjts össze 5 000 000 lelket (30)
The best soul collector
Gyűjts össze 50 000 000 lelket (50)
   
* A játékot úgy kell végig játszani, hogy nem használsz, nem is veszel meg sötét varázslatokat. Az ikonjuk sötét lilás színű. Nehezebb legyőzni a főellenfeleket, de kitartással megoldható.

 

X-Blades Gameplay Trailer

 

X-Blades Cinematic Trailer

 

X-Blades Ingame Trailer

 

X-Blades Music


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ikonok magyarázat

Az oldalon 5 új ikon jelent meg melyek a játékok leírásával kapcsolatosak.

Leírás
Felkerültek a leírások
Vélemények
Felkerültek a vélemények
Achievementek
Felkerültek az achievementek
Videók
Felkerültek a játékot bemutató videók
Játék képek
Felkerültek a játékból mentett, és azt bemutató képek.


Rövid hírek

Készülőben lévő játékokról röviden néhány mondatban.


Bayonetta 2.
Már egy ideje terjed a hír, miszerint elkészülhet a folytatása a játéknak. Azonban egymás után jelennek meg a hírt megerősítő, majd cáfoló nyilatkozatok. A kiadó részéről egy biztosan felmerült, hogy el kellene készíteni a folytatást, de még semmilyen terv nem készült a játékkal kapcsolatban.

Dante's Inferno 2.
Aki végig játszotta az első részt az találkozhatott egy felirattal : "coming soon"
Ez már akkor folytatással kecsegtetett. Azonban egyesek egy álláshirdetést a folytatás készítéséhez társítanak. A Visceral Games "Environment Artist" - "Vezető Designert" keres egy sikeres játék folytatásának elkészítéséhez.

Darksiders 2.
Jön a játék folytatása. Egyesek már a megjelenés dátumát is vélni tudják. Amíg megjelenik, addig is íme 9 újabb kép a játékból. bővebben...

Copyright MyCorp © 2024
Honlapszerkesztő - uCoz