NyitólapRegisztrációBelépés
Hack & Slash stílusú xBox360-as játékok oldala
Leírások, vélemények, képek ...
Üdvözöllek Vendég | RSS
Honlap-menü

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Belépés

Keresés
Dantes Inferno borító Fejlesztő: Visceral Games
Kiadó: EA Games
Megjelenés: 2010. február 09.
Játék típusa: Akció
Multiplayer : Nincs/Kiegészítő letöltésével van
Dante's Inferno logo

A Dante's Inferno egy középkori, kötelező olvasmány a Dante Isteni színjátéka alapján készült. A klasszikus műben egy misztikus utazásnak lehetünk tanúi a másvilág három részében. Megjárjuk a Poklot, a Purgatóriumot, és a Paradicsomot. A mű így 3 könyvet tartalmaz, mindegyikben 33 énekkel. Jelen esetben a klasszikus műbeli Poklot játszhatjuk végig, mai modern formába öltöztetve.
Az eredeti mű és a játék története egyszerű. Dante végigjárja a Pokol összes bugyrát, hogy szerelme, Beatrice, elkárhozott lelkéért megküzdjön az összes démonnal.
A játék bejelentése is kiemelkedik a többi nagy felhajtással körített játék megjelenéséhez képest. A kiadó Dante szülővárosát, Firenzét választotta helyszínül. A játék elkészítésével a kiadó a God of War játéknak szeretett volna ellenfelet kiállítani, és azon játékosok tömegének szeretett volna örömet szerezni akik kedvelik Dante klasszikus művét. Nem sok jót ígér egy ellenfél készítése, és az sem, hogy mennyire hasonlít ellenfelére. Hiszen ugyan olyan véresre, brutálisra sikerült elkészíteni, mint a God of War-t (fantsztikus helyszínekkel, mitológiai lényekkel, és kemény főhőssel). Azonban az eredeti művet is sok helyen felhasználták. A készítés során nagyon sok főelemet, ellenfelet, és pályaelemet emeltek át a könyvből, különböző irodalmi archívumokból, és a korabeli illusztrációkból. Technikai megkötések miatt ez nem sikerült mindenhol 100%-os mértékben, de ahol lehetett törekedtek a minnél élethűbb visszaadásra. Sok helyen találkozhatunk durva erőszakkal, és a vallás megszentségtelenítésével. Ezért fiatalabbaknak és erősen vallásosaknak nem ajánlott.
A játék menete azonban teljesen más, mondanivalója is egyszerű. Dante a Pokol bugyrait járja, miközben ezer meg ezer szörnyet pusztít el, hogy megtalálja boldogságát. A Pokol kilenc körét járhatjuk végig, melyeket a költő az eredeti műben olyan érzékletesen leírt: a pokol tornáca, a paráznák, a falánkok, a fösvények, a haragosok, az eretnekek, az erőszaktevők, a csalók és az árulók körei. A pokol minden körének megvan a maga jellegzetes megjelenése, démonokkal, szörnyekkel, elkárhozottakkal a költemény színes leírásaiból merített tájakkal.
Kezelése sem bonyolultabb. Vannak ütéseink, melyekkel kicsit vagy nagyot tudunk sebezni, tudunk ugrás közben sebezni, vannak kivégző mozdulataink, és varázsolni is tudunk. Alap fegyverünk egy hatalmas kasza, melynek nyele egy gerincoszlopot formáz. Morbid humorként is felfogható, de ezt a Haláltól vesszük el, és ki is végezzük vele a játék elején. Hősünknek két fegyvere van: az előbb említett kasza, és a fegyvernek is használható kereszt. Mind kettőnek fejleszthetőek a képességei. A kasza képességei gonosz, a kereszt képességei pedig szent lelkek gyűjtésével fejleszthető. Ellenfeleinket ennek segítségével tudjuk elpusztítani, melyet kétféle varázslattal egészíthetünk ki. A kisebb varázslatokból csak a közvetlen előttünk lévők részesülnek. A nagyobb varázslatok azonban teljesen körül ölelik Dantét, és már nagy területen részesülnek a csapásából az ellenfelek. Az ellenfelek irtása nem csak előbbre jutásunkat szolgálja, hanem fejlődésünket is elősegíti. A tőlük szerzett zöld és kék lélekgömbökkel tudjuk életerőnket és varázserőnket gyarapítani.
Tovább jutásunkat azonban nem csak az ellenfelek nehezítik. A játék során különböző tárgyakat gyűjthetünk, ajtókat és dobozokat nyithatunk ki. Előfordul hogy kötélen kell lengedezni, hogy ládákat és köveket kell elmozdítani eltolni, hogy falra kell felkapaszkodni, hogy leomló épület elemeken és sziklákon kell ugrálni. Továbbá találkozhatunk "speciális" lelkekkel is. Mi dönthetjük el, hogy megbüntetjük, vagy pedig feloldozzuk őket. Ezt néhány ellenféllel is megtehetjük, csak míg a büntetésnél látványosan széttépjük őket, addig a megváltásnál egy minijátékot kapunk. Eleinte szórakoztató, aztán idegesítő lesz újra és újra nyomkodni egy kereszten felvillanó gombokat. Néhány helyen logikai fejtörőkkel is fogunk kapni. A mini játékok elég gyengére sikerültek, ami egy kicsit rontja is a játék élményt. És ha már negatívumoknál tartunk, akkor egy másik ami az ugrásokhoz tartozik. Időnként annyira ki kell számolni, hogy ha egy kicsit is hibázunk akkor kezdhetjük elölről.
A nagyobb ellenfeleket nem csak kivégezni lehet, hanem saját céljaink elérésére fel is használhatjuk. Ha sikerült legyőzni, de még nem halt meg, akkor ráugorva erejét felhasználhatjuk a körülöttünk lévők elpusztítására. Másrészt egy távoli, eddig elérhetetlennek tűnő helyre is eljuthatunk a segítségükkel. Itt érdemes megjegyezni, hogy érdemes minnél hamarabb megtanulni védekezni. Ugyan is lesznek olyan ellenfeleink, amelyek nagyokat tudnak sebezni, s ha nem tudunk védekezni, akkor nagyon gyorsan elhalálozunk.
A játék hangja, zenéje nagyon jól sikerült.
Grafikája és játszhatósága is jól el lett találva. A pokolban a kereszteletleneket éles pengékkel felszerelt újszülöttek testesítik meg, a szerelem bűnében szenvedőket testi vágytól égő női ellenfelek jelenítik meg, a falánkokat pedig ronda, kövér, undorító testnedveket kilövellőkkel találkozhatunk. Az átvezető, és animált közjátékok stílusára és minőségére sem lehet egy rossz szavunk sem.
Játék ideje normál fokozaton kb. 7-8 óra (a kevésbé jártasaknak kb. 9-10 óra ez az idő). Erősebb szinteken viszont minden pálya küzdelem, mellyel a játék időt ki lehet nyújtani, ha valaki nem adja fel hamarabb. Nehézségi szinttől függetlenül, bármilyen végigjátszással, különböző extrákat kapunk. További nehézségi szintek, extra videók, extra ruhák, Gates of Hell mód. A Gates of Hell egy mini játék, mely nem hasonlítható össze a lelkek megmentésének primitív mini játékával. A játékból megismert kapuk előtt játszódik. És a külön féle párosításban érkező démonok és alvilági teremtmények legyőzése a célunk, mind ez időre. A legyőzött ellenfelek után kapunk egy kis bónusz időt. Ez addig folytatódik amíg le nem telik az idő, vagy túl nem éljük az egymást követő 50 támadást.
A megvásárolt lemezt használva nincs lehetőség több játékos módra. Azonban, ha hozzájutunk a Trials of St. Lucia kiegészítőhöz, akkor az új lények mellé egy online játszható, kooperatív módot is kapunk.
Akit pedig sem a leírás, sem a demo kipróbálása, sem a véleméyek nem győztek meg az nézze meg a játék animációs változatát. Az animációs kisfilm a játék menete alapján készült és csak néhány apróbb dologban tér el.

 
Vélemények
----------------------------------------
Negatív Pozitív
"Egyszer nagyon kellemes élmény volt számomra is, de nem ez lesz az a játék, ami egyből eszembe jut majd, ha visszagondolok a generáció kínálatára."
----------------------------------------
"Annyira távol áll tőlem ez a játék, mert egyszerűen semmi nem fog meg ebben a játékban. Olvasgattam a játék után, egy-két videó, meg hasonló dolgok és az igazat megvallva azt láttam, hogy megoszlik a vélemény a gamerek között a Bayonettáról. Akinek tetszik az egyszerűen függő lesz, akinek pedig nem tetszik az a közelébe se merészkedik. Köztes nincs"
----------------------------------------
"Ez egy hulladék...és akkor még finoman fogalmaztam."
----------------------------------------
"Én komolyan nem értem miét rajonganak ezért annyira? Csak azt olvasom micsoda újitások vannak. Ez a játék szinte minden téren alulmúlja a Devil May Cry 4-t. Másik demo tesztben olvasom hogy bevezettek új rendszert, hogy van automatic funkciója, kezdőknek nem kell csak egy gombot nyomkodni. Devil May Cry 4-ben megvolt. Grafika pont mint a DMC4-ben, néhol zsúfoltabb ami bejöhet egyeseknek, de néhol nagyon gyenge texturákat látni. A történet egy akkora idiótaság hogy azt hinnéd jó, de nem mert nincs kidolgozva rendesen, és nem a Tarantino féle izléses élvezhető, hanem a tipikus japán nyugatinak nem való fajta. DMC4 nekem ebben is veri, nagyon, de egye fene nem fontos annyira ilyen játéknál. Baromi sok az átvezető és nagy részük szemét, gagyi, nincsenek rendesen megrendezve stb. Állóképekröl ne is szóljunk ugye mondhatjuk hogy ötletes lenne de nem ebben a játékban. És persze a főszereplő annyira nem való nyugati gyomornak hogy borzalom. Ez a szétteszi magát dolog még smafu, a haj véletlenül jó ötlet, de azok a borzalmas gagyi pózok amibe bevágja magát az egész harcot megöli nálam.

Hogy találhat valaki ki ilyet mikor egyszer már megalkotta Dantét hát nem hiszem el. Ebben a játékban egy jó dolog van a harcrendszer. De abban sincs semmi extra, hiszen volt idejük összegyúrni a DMC4et és a Ninja Gaident, beletömni pici újat és kész. A Torture attackok kifejezetten gagyik a Devil bringerhez képest, teljesen kivesznek a lendületböl. Brutálisak ötletesek, de gyorsabban kéne végigmenniük.
"
----------------------------------------
"A grafika tényleg szép,de nekem maga a játék egyáltalán nem tetszik. Olyan össze-visszaságnak tűnik az egész. A csaj, mint karakter sztem gáz,unszimpatikus. A zene illik hozzá ellenben... Hangsúlyozom, hogy ez csak az én szubjektív véleményem,és kifejezetten csak a demo után!! Biztos,hogy nem fogom megvenni... Marad a Wet!:) "
----------------------------------------
"hányni tudnék az ilyen és a hasonszőrű játékoktól..."
----------------------------------------
"Szerintem valami iszonyat gagyi egy játék, viszont nagyon látványos."
----------------------------------------
"Nos, nekem nagy kedvenc a DMC szal ez is tetszik. Viszont nem tom hogy megfigyeltétek-e de a DMC többek közt azért volt király, mert olyan mozdulatok voltak benne amiket az emberi test képes lenne végrehajtani, így sokkal jobban bele lehetett élni magunkat. Elvégre a DMC 3-at, 4-et mo-cap technológiával csinálták...

Itt pedig zavar hogy Bayonetta (még Voldot is megszégyenítve) úgy mozog mintha egy abnormálisan hajlékony robot lenne, vagy nincs igazam?

Ennek ellenére azért is végig tolom mert kíváncsi vok hogy a SEGA mire képes ezen a téren.

De sztem inkább maradok és várok egy DMC 5-öt:) "

----------------------------------------
"szép is jó is, de...............!

Rohadt bosszantó amikor egy kőkemény és villámgyors bunyó kellős közepén kifordul a kamera a látószögből és a tájat kell néznem nem ahogy az ellen nőszemély letámadna (és így esélyem sincs hogy az időlassítást bedobjam) Néha semmit sem látni az égészből és még ezernyi ilyen hiba. Hihetetlen bosszantó tud lenni a nézet sokszor.

M ivel sosem játszom easy-ben majdnem kihajítottam a lemezt az ablakon az ilyen dolgok miatt (iszonyat gyors tud lenni az akció és így bazi nehéz elsőre)

A DMC szerintem azért lényegesen jobb (jobban megkreált) anyag ennél"

----------------------------------------
"...a napokban kezdtem újra a játékot, ez a harmadik végigjátszásom már. Érdekes, mert egyre erősebb "szálak" kötnek a játékhoz, kicsit sem csökkent az érdeklődésem, sőt egyre jobban áll össze az egész, fedezek fel apró új részleteket, amik még zseniálisabbá teszik az összképet.

Két komolyabb negativ élményem van, az első technikai: mégpedig a V-Sync. Elég nagy tévén tolom (155 cm), a távolság mondjuk megfelelő, de ekkorában iszonyatosan zavaró a jelenség, a nyilt terepeken néha egészen elviselhetetlen. Gondolom ugyanaz az Xbox 360 betegség mint a Resident Evil 5 esetében volt, de utállom állitgatni a felbontást..., csinálhatna végre ezzel valamit az Microsoft...

A másik dolog a játékélménnyel kapcsolatos, mégpedig a motoros pályaszakasz. Ez nagyon nem jött be, jól játszható, de nagyon el van nyújtva, monoton..., közel nem éreztem ott a pörgést amit egyébként minden sarkon a játékban. "

----------------------------------------
"Az ending sajnos még nem nyílt meg előttem, szóval ezt is hagyom. Viszont a játék közbeni idiótaságok (a látványosan begőzölő ellenfelek, az elseggelések, a gitárral küzdő fazon, a törpe Power Rangers csapat, a csivava, meg összességében az a sok elmeroggyant mozdulat) nekem is nagy kedvencemmé tették."
----------------------------------------
"De eleve ki játszik egy hack'n'slash-sel a csavaros történet miatt? Legyen annyi keret, hogy felizgulva várjuk a következő összecsapást, aztán annyi. A maga módján pofon egyszerű a DMC is, a GoW is, mindegyikben csak annyi történet van, ami megalapoz egy stílust, amire aztán épül a játék. Fura, na, amikor valaki ennél a zsánernél azt hozza fel, hogy gagyi a történet meg irreális."
----------------------------------------
"Én végigjátszottam nem egyszer és nekem baromira bejött! Nekem baromira bejött és a DMC-nél is jobban tetszett."
----------------------------------------
"Akárhogy is hasonlígatják a DMC-hez vagy a God of War 3 -hoz, nekem mind2-t túlszárnyalja. Grafikailag és játékélményben is. Gondolom ezzel sokan nem értenek velem egyet dehát... kutyát se! Jah, és a nyugati ember gyomrárol csak annyit, hogy az eladások mást tükröznek! A karakterről csak annyit, még mindig jobb mint a Devil May Gay Dante."
----------------------------------------
"Két nap alatt végigtoltam a játékot, szerintem kib...ott jó lett :)"
----------------------------------------
"Napokban próbáltam én is,szimpla kíváncsiságból,Első blikkre ami lejött az a rohadt komoly és összetett harcrendszer és hozzá az iszonyat elborult japán zene és látványvilág.Mivel szerintem a harcrendszer adja az ilyen jellegű játékok lelkét(az pedig zseniális),jól el leszek vele majd és túl tudom tenni magam a designon ami igy elsőre hát nem volt a szívem csücske.

Darksidersel is hasonlóképp vagyok,ott is másfél óra volt míg túltettem magam a játék elején azon hogy itt aztán szinte mindent pofátlanul összeloptak.Utána már nem érdekelt mert rájöttem hogy így is kib...ott szórakoztató tud lenni,azóta játszom vele"

----------------------------------------

 

Achievementek

Slaughter at Acre
Küzdj meg a rabbal Acre-ban. (5)

Abandon All Hope
Törd át a Poklok kapuját.(15)

Sentence the Judge
Győzd le Minos királyt. (25)
Lovers Torn Asunder
Győzd le Marc Antony-t. (25)
The Great Worm
Győzd le Cerberus-t. (25)
Like Father Like Son
Győzd le Alighiero-t. (5)
Gaes of Dis
Lépj be a Pokol alsóbb bugyraiba. (35)
The Harrowing
Szökj meg Heresy-ből. (35)
Brotherhood
Győzd le Francesco-t. (40)
Bitter Sweet
Mentsd meg Beatrice-t. (50)
Lucifer's Match
Győzd le a szerencsétlenség birodalmának uralkodóját. (100)
Precious
Találj 1 Beatrice követ. (10)
Power of the Cross
Találd meg mind a 3 Beatrice követ. (20)
Footsteps of a Traitor
Találj meg 10 ezüstpénzt. (10)
Betrayed with a Kiss
Találj 20 ezüstpénzt. (10)
Well Done, Judas
Találd meg mind a 30 ezüstpénzt. (20)
Relic Hunter
Találj meg 1 relikviát. (10)
Light Relics
Találd meg az összes szent relikviát. (20)
Dark Relics
Találd meg az összes szentségtelen relikviát. (20)
Forbidden Love
Találd meg és oldozd fel Francesca da Polenta-t és Paolo Malesta-t. (20)
Old Friend
Találd meg és oldozd fel Brunetto Latini-t. (20)
The Damned
Ítéld el vagy oldozd fel a Pokol összes árnyát. (50)
The Guide
Hallgasd meg Virgil összes kommentárját. (40)
Soul Reaper
Gyűjts össze 60.000 lelket. (50)
Burning Eyes
Küld vissza Charon-t a végtelen mélységbe. (10)
Warming Up
Hajts végre egy 50-es kombót. (10)
Masterpiece
Hajts végre egy 200-as kombót. (10)
Poetry in Motion
Hajts végre egy 666-os kombót. (20)
Holy Warrior
Ölj meg 30 szolgát. (10)
Demon Slayer
Ölj meg 30 démont. (10)
Bad Nanny
Ölj meg 20 pogány csecsemőt. (10)
Indigestion
Ölj meg 5 falánkot. (10)
Confessional
Ölj meg 5 hitetlent. (10)
Countermeasures
Ölj meg 20 ellenfelet ellentámadással. (10)
Superstitio
Ölj meg 20 ellenfelet varázslattal. (10)
Give Me Strenght
Használj 20 élet szökőkutat. (10)
Sorcerer's Apprentice
Használj 20 varázserő szökőkutat. (10)
Light in the Dark
Érd el a 7-es szent szintet. (30)
Death's Apprentice
Érd el a 7-es szentségtelen szintet. (30)
Holy Man
Hajts végre mindent a Holy (Szent) ösvényen. (30)
Man of Evil
Hajts végre mindent az Unholy (Istentelen) ösvényen. (30)
Gates of Hell
Győzd le az összes ellenfelet a Gates of Hell Arena-ban. (60)

 

Dante's Inferno Superbowl Trailer

 

Dante's Inferno Redemption Trailer

 

Dante's Inferno E3 Trailer

 

Dante's Inferno Descent Trailer

 

Dante's Inferno Cinematic Trailer

 

Dante's Inferno Animated Trailer

 

A Pokol felépítésének kilenc köre az eredeti mű elképzelése és a játék elképzelése szerint képekben:

A Pokol tornáca - Limbo

Bujaság - Lust

Falánkság - Gluttony

Kapzsiság - Greed

Indulatosság - Anger

Eretnegség - Heresy

Erőszakosság - Violence

Tiszteletlenség - Fraud

Árulás - Treachery


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ikonok magyarázat

Az oldalon 5 új ikon jelent meg melyek a játékok leírásával kapcsolatosak.

Leírás
Felkerültek a leírások
Vélemények
Felkerültek a vélemények
Achievementek
Felkerültek az achievementek
Videók
Felkerültek a játékot bemutató videók
Játék képek
Felkerültek a játékból mentett, és azt bemutató képek.


Rövid hírek

Készülőben lévő játékokról röviden néhány mondatban.


Bayonetta 2.
Már egy ideje terjed a hír, miszerint elkészülhet a folytatása a játéknak. Azonban egymás után jelennek meg a hírt megerősítő, majd cáfoló nyilatkozatok. A kiadó részéről egy biztosan felmerült, hogy el kellene készíteni a folytatást, de még semmilyen terv nem készült a játékkal kapcsolatban.

Dante's Inferno 2.
Aki végig játszotta az első részt az találkozhatott egy felirattal : "coming soon"
Ez már akkor folytatással kecsegtetett. Azonban egyesek egy álláshirdetést a folytatás készítéséhez társítanak. A Visceral Games "Environment Artist" - "Vezető Designert" keres egy sikeres játék folytatásának elkészítéséhez.

Darksiders 2.
Jön a játék folytatása. Egyesek már a megjelenés dátumát is vélni tudják. Amíg megjelenik, addig is íme 9 újabb kép a játékból. bővebben...

Copyright MyCorp © 2024
Honlapszerkesztő - uCoz