NyitólapRegisztrációBelépés
Hack & Slash stílusú xBox360-as játékok oldala
Leírások, vélemények, képek ...
Üdvözöllek Vendég | RSS
Honlap-menü

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Belépés

Keresés
Golden Axe - Beast Rider borító Fejlesztő: Secret Level
Kiadó: Sega
Megjelenés: 2008. október 14.
Játék típusa: Akció
Multiplayer : Nincs
Golden Axe - Beast Rider logo

Az 1989-es és az azt követő évek nagy kedvence volt a Golden Axe sorozat, megjelenése után meghódított minden mágára valamit is adó játékgépet (C64, Sega Mega Drive, Atari ST, ZX Spektrum és természetesen a PC-t is).. 1991-ben jött a már kevésbé jól sikerült második rész, 1993-ban pedig a trilógia harmadik része. A játékot azóta átültették PSP-re, PS2-re, Wii Virtual Console-ra, és Xbox LIVE Arcade-ra is. És most eljött az idő egy folytatásra, hogy ez mennyire sikerült az hamarosan kiderül.
A régebbi részekben egy Tarik nevezetű karaktert irányíthattunk, itt ennek most vége, ugyanis leváltották egy lenge öltözetű, szemrevaló, vörös hajú női karakterre, Tyris Flare-re.A történet az eredeti Golden Axe előtt játszódik, még jóval Tarik karaktere előtt. Nincsen túl bonyolítva, így átvezető jelenetekből sem fogunk sokat látni.
Őt fogjuk irányítani utunk során. De nem csak gyalogosan tehetjük meg az előttünk lévő utat, hanem különböző állatok hátán lovagolva, amelyeket az ellenfeleinktől is megszerezhetünk.
A játékban bizonyos keretek között szabadon mozoghatunk, erre lesz is alkalmunk az elég nagyra sikerült területen. Néhol a területen látszik, hogy mehetnénk amerre látunk, azonban egy láthatatlan dolog ezt mégis megakadályozza. A terep mindig változik, nincsenek visszatérő unalmas helyszínek. Belátásunk szerint teljesíthetjük a küldetéseket, melyek akciódúsak.
A karakterek szépen kidolgozottak (az akkori kornak megfelelően). A helyszíneket, a környezetet nagyon jól eltalálták a készítők, illik is a játékhoz. A játékost nem csak a hatalmas bejárható területtel kápráztatták el, hanem az effektekkel is (homokvihar, köd). A szörnyek, főellenfelek animációja is remekül passzol a játékhoz. A kisebb ellenfelek és a főellenfelek is változatosak, oda kell figyelni rájuk, mert nem mindig fog eredményre vezetni ugyanaz a harci mód.
Sajnos akad néhány negetívuma is a játéknak. A lerombolt környezeti elemeken simán át tudunk gyalogolni. Néha mintha belassulna a játék amikor nagyon sokan vannak egy helyen, és ha még varázsolunk is. Az egyes környezeti elemek vannak, hogy később jelennek meg, mint ahogy kellenének. A szinkronhangok, párbeszédek és a zene nem a legütősebbre sikerült, néhol egyenesen gyengék. A régi zenékből egy kivételével mind hiányzott, pedig nagyon sokan kedvelték, és a hangulaton is dobott volna egy keveset. Ez nem azt jelenti, hogy az új zenék rosszak, csak lehetett volna jobb is. A főcím zenéje elfogadható, az aláfestő zenék lágyak, fokozzák a hangulatot. A kamera kezelése is lehetett volna jobb, de szerencsére ezt lehet korigálni az analóg karral. Egy két programozási hiba is előfordul. Sikerül támadást bevinnünk az ellenfél még sem gyengül, nem is kezd el vérezni, nem csak karakterünk hanem az ellenfeleink is beakadnak néha a semmibe.
De nem ettől lett rosszabb a játék, mint amilyent sokan vártak.
Itt nem elég két gomb nyomkodásával irtani az ellenfeleket. Használnunk kell másik két gombot is amik kitérésre és hárításra szolgálnak. Az ellenfelek fegyvere támadás előtt különböző színekben villan meg és ennek megfelelően kell reagálnunk. Ha sárgán akkor a kitérést kell használni, ha kéken akkor pedig a hárítást. Emellett van még a zöld támadás, ami mindkét módszerrel kezelhető, és a piros, ami viszont egyikkel sem. Nem tűnik bonyolultnak.
Két fajta ütésünk van egy gyengébb és egy erősebb. Kitérő/hárító mozdulatok után ezek valamelyikével vissza is kell támadni. Addig amíg egy-két ellenfelünk van nincs is gond vele, de amikor már több ellenféllel van dolgunk elég nehéz eldönteni melyikkel is foglalkozzunk. Főleg akkor amikor jönnek kisebb és nagyobb ellenfelek is. Ha egy kisebb ellenféllel foglalkozunk akkor egy nagyobb simán nekünk támadhat, és akkor abba kell hagynunk a támadást, és kitérni/hárítani kell. Ez szintén zavaró amikor több nagyobb ellenféllel kell küzdenünk. Ekkor jön az, hogy most akkor milyen színnel is villant meg az ellenfelünk fegyvere? Ha ezt sikerül nagy nehezen megoldani akkor akár egy Brutal Countert is kaphatunk végeredményként. A megfelelő időben nyomott gombok hatására kivégezzük az ellenfelet és esetleg a közelben lévő többi ellenfelet is. Ha ezt elérjük akkor a kardunk tüzesebb lesz és nagyobbat tudunk sebezni az ellenfeleinken.
Két fegyverünk van, egy pallos és egy bárd. A bárd sajnos nem a leghatékonyabb eszköz. Használatakor egy célkereszttel tudjuk kijelölni, hogy hová szeretnénk eldobni. Ez elől elég sokszor az ellenfelek egyszerűen csak elugranak. Kiegészítés képpen használhatunk varázslatokat. Varázsrőnket a tűz szolgáltatja. Kisebb varázserővel csak tűzlabdákat dobálhatunk, míg nagyobb erővel egy nagy sugarú tűzkört hozhatunk létre. Ha eleget fejlődtünk akkor egy tűzsárkányt is megidézhetünk. Ebből adódóan varázserőnk fejlödni is tud, ezt a rendszer adja bizonyos pontok megszerzése után, szinteket lépve felfelé.
Élet- és varázserőnket vissza is tölthetjük. Ezeket egyrészt elszórtan található energia pontokból oldhatjuk meg. Másrészt törhetünk cserépedényeket amikkel szintén visszatölthetőek az erőink. Harmadik lehetőségként pedig kicsi zsákos törpöket kaszabolhatunk, melyekért jutalmul szintén erőink visszatöltődését kapjuk.
Így a harcrendszer egy kissénehézre sikerült. Tanulható, gyakorolható, de mindig biztosan nem fogjuk tudni végrehajtani. Hogy mi kell hozzá? Jó reflex, jó időzítés és ritmusérzék, egyébként csak csapkodni fogunk ami hosszú távon nem lesz elég a győzelemhez.
Nézőpont kérdése, hogy ez kinek tetszik és kinek nem. Biztos vannak olyanok akik inkább az ész nélküli kaszabolást részesítik előnyben (nekik nem fog tetszeni), és vannak olyanok akik szeretnek gondolkodni odafigyelni az ellenfelekre (nekik valószínüleg tetszeni fog). Ezért nem merném egyértelműen kijelenteni, hogy a játék rossz lett.

 
Vélemények
----------------------------------------
Negatív Pozitív
"Buktaszagú próbálkozás.Conan női főszereplővel. A legendás előd miatt extreme elvárásaim vannak, pontosabban voltak. Nalam ez már akkor bukott, amikor megtudtam, hogy egy amazont lehet csak játszani. Kuka."
----------------------------------------
"A "tömbradir" óta tudjuk, hogy csak két csöcs miatt nem veszünk játékokat.
("tömbradír" = Tomb Raider)"

----------------------------------------
"Hát nem hasonlít a Golden Axe-ra, már csak a neve, címe az."
----------------------------------------
"Ez így marhára nem jó, egy RPG-ben hogy nem lehet karaktert választani?"
----------------------------------------
"Nah nekem is az jutott eszembe egyből a képekről! Csak úgy sugárzik róla az a műanyag hatás = Conan is ilyen műanyagos grafikájú volt, és azt is hogy vártuk, de koppantunk is egy jót."
----------------------------------------
 

Achievementek

Forge the Axe!
Teljesítsd a játékot. (100)

Brutal Boost
Get 100% Titan Bonus. (20)

Golden Boost
Get MAX Titan Bonus. (100)
Trial of the Firstborn
Clear the first twenty waves in Trials of Tyris. (25)
Trial of the Queen
Clear the first forty waves in Trials of Tyris. (50)
Trial of the Snaske Pit
Clear all 60 waves in Trials of Tyris. (100)
Gnome Intimidator
Üsd meg a gnómokat 30-szor,. (5)
Gnome Persecutor
Üsd meg a gnómokat 60-szor. (10)
Gnome Oppressor
Üsd meg a gnómokat 120-szor(15)
Island of Axir Expert
Teljesítsd a "The Island of Axir" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Diyar Highlands Expert
Teljesítsd a "Diyar Highlands" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Highland Fortress Expert
Teljesítsd a "Highland Fortress" pályát "Battler's Blade" karddal. (15)
Firstborn Expert
Teljesítsd a "Firstborn" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Titan Wastelands Expert
Teljesítsd a "Titan Wastelands" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Turtle Titan Expert
Teljesítsd a "Grave of the Turtle Titan" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Second Born Expert
Teljesítsd a "Second Born" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
City of the Dead Expert
Teljesítsd a "City of the Dead" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Queen of the Dead Expert
Teljesítsd a "Queen of the Dead" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Fiends Path Expert
Teljesítsd a "Fiends Path" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Fiend's Pet Expert
Teljesítsd a "Fiend's Pet" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
The Last Titan Expert
Teljesítsd a "The Last Titan" pályát a "Battler's Blade" karddal. (15)
Death = Adder Expert
Teljesítsd a "Death=Addler" pályát a "Battler's Blade" karddal. (50)
Island of Axir Class A+
Teljesítsd a "Island of Axir" pályát A+ eredménnyel. (15)
Diyar Class A+
Teljesítsd a "Diyar Highlands" pályát A+ eredménnyel. (15)
Highland Fortress Class A+
Teljesítsd a "Highland Fortress" pályát A+ eredménnyel. (15)
Firstborn Class A+
Teljesítsd a "Firstborn" pályát A+ eredménnyel. (15)
Titan Wasteland Class A+
Teljesítsd a "Titan Wastelands" pályát A+ eredménnyel. (15)
Turtle Titan Class A+
Teljesítsd a "Grave of the Turtle Titan" pályát A+ eredménnyel. (15)
Second Born Class A+
Teljesítsd a "Second Born" pályát A+ eredménnyel. (15)
City of the Dead Class A+
Teljesítsd a "City of the Dead" pályát A+ eredménnyel. (15)
Queen of the Dead Class A+
Teljesítsd a "Queen of the Dead" pályát A+ eredménnyel. (15)
Fiends Path Class A+
Teljesítsd a "Fiends Path" pályát A+ eredménnyel. (20)
Fiend's Pet Class A+
Teljesítsd a "Fiend's Pet" pályát A+ eredménnyel. (20)
The Last Titan Class A+
Teljesítsd a "The Last Titan" pályát A+ eredménnyel. (25)
Death = Adder Class A+
Teljesítsd a "Death=Adder" pályát A+ eredménnyel. (35)
Abrax Master
Ölj meg 20 ellenfelet az Abrax-on ülve anélkül, hogy leütnének. (20)
Lynth Master
Ölj meg 20 ellenfelet az Lynth-en ülve anélkül, hogy leütnének. (20)
Krommath Master
Ölj meg 20 ellenfelet az Krommath-on ülve anélkül, hogy leütnének. (20)
Mirigore Master
Ölj meg 20 ellenfelet az Mirigore-on ülve anélkül, hogy leütnének. (20)
Megabrax Master
Secret achievements
Complete "Fiends Pet" without getting knocked off of Mighty Meg! (30)

 

Golden Axe Beast Rider Tyris

 

Golden Axe Beast Rider Trailer 1

 

Golden Axe Beast Rider Trailer 2

 

Golden Axe Beast Rider Megabrax


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ikonok magyarázat

Az oldalon 5 új ikon jelent meg melyek a játékok leírásával kapcsolatosak.

Leírás
Felkerültek a leírások
Vélemények
Felkerültek a vélemények
Achievementek
Felkerültek az achievementek
Videók
Felkerültek a játékot bemutató videók
Játék képek
Felkerültek a játékból mentett, és azt bemutató képek.


Rövid hírek

Készülőben lévő játékokról röviden néhány mondatban.


Bayonetta 2.
Már egy ideje terjed a hír, miszerint elkészülhet a folytatása a játéknak. Azonban egymás után jelennek meg a hírt megerősítő, majd cáfoló nyilatkozatok. A kiadó részéről egy biztosan felmerült, hogy el kellene készíteni a folytatást, de még semmilyen terv nem készült a játékkal kapcsolatban.

Dante's Inferno 2.
Aki végig játszotta az első részt az találkozhatott egy felirattal : "coming soon"
Ez már akkor folytatással kecsegtetett. Azonban egyesek egy álláshirdetést a folytatás készítéséhez társítanak. A Visceral Games "Environment Artist" - "Vezető Designert" keres egy sikeres játék folytatásának elkészítéséhez.

Darksiders 2.
Jön a játék folytatása. Egyesek már a megjelenés dátumát is vélni tudják. Amíg megjelenik, addig is íme 9 újabb kép a játékból. bővebben...

Copyright MyCorp © 2024
Honlapszerkesztő - uCoz